Fotokalendarze produktem sezonowym

 

1. 95% zleceń przyjmowanych jest przez internet – strony zakładów fotograficznych nie są do tego dostosowane
2. strona zakładu ma być błyskawicznie znajdowana na rynku lokalnym
2. widoczność zakładu na rynku lokalnym w wielu miejscach
3. dostarczanie produktów do drzwi klienta – tak jak pizzę, suchi, zakupy marketowe itd.
4. wprowadzić małą poligrafię – kartki okolicznościowe, wizytówki, fotokalendarze itp.
5. wynajem fotobudki i sprzedaż produktów w niej generowanych

foto kalendarze

Zakup produktu za 100 zł sprzedajemy do za 150 zł.
Mamy 50% zysku względem ceny zakupu.
Jeżeli od ceny 150 zł udzielimy rabatu 10% który nie kładzie na kolana to zysk firmy spada o … 30%
Jeżeli od ceny 150 zł udzielimy rabatu 20% który nie kładzie na kolana to zysk firmy spada o … 60%

 

Zakup produktu za 100 zł sprzedajemy do za 120 zł.
Mamy 20% zysku względem ceny zakupu.
Jeżeli od ceny 120 zł udzielimy rabatu 10% który nie kładzie na kolana to zysk firmy spada o … 60%

Reasumując – klient „guzik dostaje” a firma traci znaczną część zysku